søndag 3. oktober 2010

Strikketid

Altså, eg har ikkje slutta å strikka! Dei siste vekene har flydd avgarde, mykje takket være møter i 1 stk jubileumskomtiè, 1 stk jubileum (skulen eg jobber på fyllte 50 år), foreldremøte, fullt kjør på jobb etc etc etc... Dete fører til at eg rett og slett har hatt verken tid, eller energi til å strikke så mykje. Men, i helga har eg strikka!! Og det kjem godt med, sidan eg har meldt meg på julemesse i november! No bør egentlig strikkepinnane gå varme fram til november!! I løpet av helga har eg faktisk strikka 1 sjal, og begynt på det neste. Eg håpar å gjenta suksessen frå i fjor, så no blir det nok storproduksjon av sjal ei stund framover. Sidan gjesterommet for øyeblikket flaumer over av klede (pga av oppsetting av nytt garderobeskap på soverommet), har eg ikkje fått blokka dei to sjala som er ferdig. Bilete av desse kjem dermed når eg har ei ledig madrass igjen!! :o) Håpar du har hatt ei strålande helg, og at du får ei fantastisk veke! (eg skal noko veldig spanande på torsdag, men det fortel eg om i etterkant.) :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg har skjønt at det er ganske travelt å være lærer. Du står nå på. Flinking :)
    Tror jeg kan gjette hva du skal på torsdag, gleder meg til å høre mer om det. ;)

    SvarSlett
  2. Det er veldig travelt, og eg er heilt pumpa når eg kjem heim om dagane! Heldigvis er det berre ei veke igjen til haustferie!!

    :o)

    SvarSlett

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)