lørdag 13. august 2016

Bondegårdskake til Sarah

I helga har eg fått lage kaka til søte Sarah sin fyrste bursdag.
Ho er glad i dyr, så då måtte ho få dyr på kaka si.

Mammaen ynskte seg også ein sauefamilie.

 Mamma-sau med perlekjede og Sarah-sau med tutt i munnen. :)

 Pappa-Sau med rosa sløyfe. :)


 Ein liten andedam med to små ender.


 Ein gris som koser seg i gjørma.

 Ein luskepus som lusker på hønene.

Og til slutt, eit bilete av heile kaka.

Under marsipanen er ei saftig sjokoladekake, fylt med bringebærmousse og sjokoladekrem.

Eg skal vere kontaktlærar for 1.klasse no i år, så eg har allereie vore på jobb fleire dagar for å få alt klart til skulestart. Dermed kom eg litt seint i gang med modelleringa. Heldigvis kom mams og paps på besøk, og mamma hjalp med å lage både pusekatt, gris, ender og eine kyllingen. :)

Det var til stor hjelp, sidan sauene tok ein liten evighet å lage. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)