lørdag 8. oktober 2016

Utradisjonell bryllupskake

I vår gifta ei av mine gode kolleager seg i Madrid,
og i kveld var det tid for bryllupsfest.
Eg blei spurt om eg ville lage ei kake, og det ville eg jo. :)

Eg tenkte med ein gong på dei flotte "chalkboard"-kakene som eg har sett på Pinterest.
Det måtte jo passe perfekt for ei som er lærar! :)

Då eg i tillegg fekk sjå bilete av kva dei skulle bruke til bordpynt, var idèen klar. :)

Lyngplanten viste seg å vere vanskeleg å kopiere, men etter å ha prøvd både ein og tre gonger, fekk eg då til noko som var brukande. :)

Den svarte grå/svarte bakgrunnen, med dei lilla blomane var veldig fint, synes eg.
I tillegg brukte eg ein stensil for å få på forbokstavane til brudeparet.


Også bladene fekk vere med på kaka. Desse såg faktisk endå betre ut i levande live,
enn kva eg klarte å fange på bilete.

No er eg fryktelig spent på å få tilbakemeldingen frå brura, om kva ho synes om den
utradisjonelle kaka.
Eg håpar dei har hatt ein fantastisk fest
No gler meg til å berre slappe av, og strikke heile hasutferien. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)