fredag 3. juni 2011

Garnshopping

I dag har eg vore på garnshopping. Heilt sidan eg kjøpte heftet Klassikere frå Sandnes Garn, har eg hatt planar om å strikke ein Mariusdress.
Eg er sikker på at Jojo vert ufatteleg søt i ein slik dress, og sjølv om sommaren knapt er i gang,
veit me vel alle at vinteren kjem igjen om nokre månadar.
Etter nyttår må (grøss og gru!) Jojo begynne i barnehage, og då kan det jo vere veldig greit med ein slik dress.

Her ser du betre bilete av dressen

Eg gler meg allereie til å begynne å strikke på den, sjølv om eg sikkert kjem til å verte passe lei av å strikke glattstrikk med mørkeblått garn. :o)
No må eg berre få ferdig bodyen eg held på me.
Eg har ikkje så mykje igjen, men eg oppdaga plutseleg at eg har gløymt å lage knapphol i halsen...
Heldigvis har eg nokre trykknappar liggande... :o/

Håpar du får ei strålande helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)