tirsdag 4. oktober 2011

Barnehagevottar

Her hi veka fekk eg ein førespurnad får ei gammal klasseveninne frå gymnaset, om eg kunne strikke eit par vottar til ho. Ho jobbar nemleg i barnehage, og trong vottar!
Ikkje berre vanlege vottar, men vottar med hanskar inni.
Heldigvis har eg strikka slike vottar før, då me fiskemønster på.
Desse skulle strikkast heilt plain.
Den vanlege frasen frå "ikkje-strikkarar":<< du kan berre bruke restegarn>> vart også slengt ut.
(Dei som strikkar sjølv, veit at å bruke restegarn ikkje er berre,berre. For det fyrste må ein ha garn som er i same tjukkelsen, dessutan får ein eitthundreogfjørti trådar å feste, når ein strikkar med mange fargar.
Til opplysning, trådfesting er KJEDELEG!!


Heldigvis har eg eit bittelite garnlager, så det var ikkje så vanskeleg å finne noko garn som var brukande.
Vottane har no komt fram til sin nye eigar, og jammen meg vart ho ikkje fornøyd også. :o)
Då får me berre håpa at dei gjer jobben sin, og klarar å halde ho varm og god
i ein travel barnehagekvardag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)