fredag 12. februar 2016

Ship o`hoy! Pirater i sikte!

Skjønne Emelia er født på sjølvaste Valentsdagen,
men skulle feire bursdagen med Sjørøvarfest i dag.
 
I fjor fekk eg lov til å lage Løveungen og Frøken Kanin-kake, men i år var det altså sjørøvar.
 
Eg er ikkje noko flink til å lage menneske, men eg fekk då til noko til slutt.
(Så får eg heller lukke augene litt for dei småfeila som irriterer meg no.)
 
 
Ei Sjørøvarkake med både sjørøvarjente, skattekiste og ein liten båt. ;)
Under marsipanen skjuler det seg ei saftig sjokoladekake,
fylt med bringebærmousse og appelsincurd. Kaka er smurt opp med sjokoladekrem.
 

Sjørøvarjenta har fått på seg rosa kjole med strutteskjørt.
Rosa skaut og svart lapp over eine auga må til.
I hendene held ho eit sverd.
 

 Skattekista bugnar over av gullskattar og smykker. :)

Ship o`hoy for Emelia!!
 Håpar du får ei fantastisk helg, med feiring av både valentinsdagen og morsdag. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)