mandag 25. juli 2016

Kneskjell

Då eg gjekk på barneskulen, var det nokre bøker eg lånte om att, og om att på skulebiblioteket.


Ei av favorittane var Heksehåndboka.

Denne boka var ei morsom blanding av tøys og tull, der det også var eit eige oppskriftskapittel.
Nokre av oppskriftene freista ikkje til å prøvast, men oppskrifta på Kneskjell vart prøvd og godkjent!
Desse kjeksa vart faktisk så gode, at eg måtte skrive oppskrifta inn i samlinga mi.

I dag fekk eg plutseleg veldig lyst til å bake dei igjen, og no vil eg dele oppskrifta med dykk.

100gr smør
250 gr sukker
1 egg
2 ts ingefær
 1 ts bakepulver
260 gr kveitemjøl

Rør smør og sukker kvitt før du rører inn 1 egg.
Rør inn ingefær, bakepulver og kveitemjøl til du har ein samla deig.

Rull små kuler, og set dei på eit steikebrett.
Ha gjerne litt god avstand mellom kulene, då dei kan renne ut ein del.
Steik på 160grC ca. 15-20 min. Sjå til kjeksa, dei skal vere svakt brune nederst.


"Kneskjella" falt heldigvis godt i smak hos både mann og barn.
Dei er søte, med ein god kryddersmak av ingefær.
Neste gong lurar eg på om eg skal ha i bittelitt sitronskal også. Eg trur det vil bli kjempegodt.

Deilige småkjeks som kan nytast både i sola og på ein regnværsdag.

Nyt sommaren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)