onsdag 7. juli 2010

Bodylicious!

Garnet eg kjøpe på lagerkvelden hos Malsen og Mor har allerede blitt tatt i bruk, og det fyrste som vart ferdig var denne herlege bodyen. Mønsteret er Benjamins Voksebody. Garnet kjentes litt "tørt" ut til å begynne med, men etter kvart som eg strikka med det, vart det berre mjukare og mjukare. Satsar på at ein liten badetur i Milo-vatn, så vert det akkurat som silke. :o)

Fin body fortjener jo fine knappar. Eg falt for desse med Spøkelset Laban på.

I skrittet gjekk eg for litt mindre og enklare knappar.
Ein fin liten body, som eg sikkert kjem til å strikke fleir av!
For ei lita stund sidan gjekk Husbond til innkjøp av eit Digitalt speilreflekskamera. Eg har ikkje fått brukt det så mykje, men her hin dagen (ein av dei få dagane det ikkje har regna i sommar) tok eg kamera med meg ut på terassen.
Sjølv om me ikkje akkurat har verdens beste utsikt (me bur i høg 1.etg,)så kan ein vel ikkje akkurat klage på dette... :o)
Jaja, det einaste som er positivt med regnet, er at eg slepp å ha dårleg samvittighet for at eg sit inne og strikke... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)