torsdag 2. september 2010

Blomsterhjerte og bestevest

Eg har vore så heldig, og har fått teststrikka mønster for Vridd og Vrang igjen! Fyrst ut var denne flotte, raude gensaren med hjerter. Den er strikka ovanfrå og ned. Garnet eg har brukt er Shetland soft frå Malsen og Mor. Eg har visst ein ting for treknappar... Det passar liksom til alt! :)
Neste prosjekt var Minas pyntevest. Ein søt liten vest, som enkelt kan gjerast om til tunika/kjole. Denne er også strikka i Shetland Soft, men denne gongen med dobbel tråd.
Eg likte godt mønsteret, og det var kjekt å lære å strikke picotar utan montering!
På den berømmelege Sverigeturen vart det som eg tidlegare har skreve, kjøpt inn eit lite lager med knappar. Eg passa på å berre kjøpe spesielle knappar, som eg veit at eg ikkje får tak i på min lokale knappebutikk.
Det vart ein fin liten haug!
Kanskje ikkje så vanskeleg å sjå at eg likar englar? Fine, fine engleknappar som berre ventar på å verta brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)