onsdag 1. september 2010

Svenske-garn

I tilfelle du lurte, ja, det fins garnbutikkar i Sverige og! I sommar var eg og husbond på vår fyrste campingferie med vidunderet, og turen gjekk til Halmstad i Sverige. Det viste seg å vere ein lur idè... :) Eg begynte forsiktig med dette nøstet med sokkegarn... Så datt eg over ein butikk med nydeleg alpakka,
og endå meir nydeleg Merino Silke... (I denne butikken kjøpte eg også eit lite lager med knappar, men det får komme seinare.
Etter litt "googling" og vandring i Halmstads gater datt eg over den mest fantastiske butikken eg har sett! Alt garnet var lagt opp som om det var diamantar omtrent! Eg brukte fleire minutt på å berre sjå på butikken, før eg kunne sjå på garnet.
Og utvalget var sjølvsagt av ypperste kvalitet, så eg må innrømma at eg vart litt lamslått...
Men eg kom då ut igjen med eit nøste Kauni,
og 4 nøster Silkbloom. Dette er noko av det mjukaste garnet eg har kjent, trur eg...
I denne fantastiske butikken kjøpte eg også eit heilt sett med flotte strikkepinnar, men det får også vente til seinare.
No sit eg berre her, og funderer på kva eg skal strikke av alt dette fantastiske garnet, det må jo vere verdig slikt flott garn! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)