torsdag 2. september 2010

Body og sparkebukse

Før me kom så langt som til Sverige, var eg og husbond ein tur på Rena. (kvifor i all verda var du på Rena, tenker du kanskje, det var ikkje mitt valg. Husbond er lidenskapleg flugefiskar, og Renaelva lokka...) Jaja, det som er bra med at Husbond fisker, er at han innimellom får dårleg samvit for all fisketida, og alle pengane han bruker på fiskeutstyr, så då spanderer han flott garn på meg! :) På Rena har nemleg også garn. Alpakka frå Sandnes garn. Dette garnet var iløpet av ferieturen til ein mjuk, deilig body. Mønsteret er Benjamins Voksebody. Det vart ikkje "svenskeknappar" på denne, men søte rosa knappar frå min lokale knappebutikk. :)
Den skjønne, grønne alpakkaen eg kjøpe i Sverige har blitt til denne flotte sparkebuksa. Mønster frå Strikk til Nøstebarn.
Til tross for iherdig hurtigstrikking måtte eg til slutt innsjå at eg faktisk mangla ca ein halvmeter med garn... Etter å ha festa alle trådar, prøvd å spleise alle endar, triksing og miksing, måtte eg framleis felle av med eit anna garn. Heldigvis skjedde all denne triksinga på undersida av hælen, så det viser heldigvis ikkje.
Har du lest innlegget om alt det flotte garnet eg kjøpte i sommar, fekk du kanskje med deg noko om nokre pinnar...
Taaadaaaaa!!!
Er dei ikkje nyyyydelege? Dette store settet med symphonie wood-pinnar vart mitt (etter at Husbond hadde brukt pengar i ein flugefiskebutikk...)
Den som seier at lykke ikkje kan kjøpast for pengar, har ikkje kjøpt nydelege strikkepinnar og fantastisk garn på samme dag!! :)
Settet inneheld pinnar i 8 forskjellige størrelsar, og "vaier" i 4 forskjellige lengder.
Me like!!! No kan eg berre begynne å strikke sjal til julemesse... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)