søndag 25. oktober 2015

Søndag = bakedag

I dag har eg leika litt med konditorfarge og cupcakes. :)
Røra til kvit vaniljekake vart delt i to, der halvparten vart farga rosa, og andre halvparten blå.
Ungane var ivrige hjelparar med å ha røra i formene.
 
I nokre av kakene blanda eg både rosa og blå. Det vart det ein veldig flott effekt av.
 
 Sidan eg allereie hadde konditorfargen framme då eg skulle lage middag,
vart plutseleg pannekakene rosa også. ;)
 
 Jammen var det bra eg hadde laga mange pannekaker,
 her i huset har me dinosaurer snikande overalt.
 
Sidan eg var så godt i gang med å prøve nye ting, fann eg ut at eg skulle prøve nokre andre sprøyte tippar enn dei eg pleier bruke.
 
"Rosene" såg mest ut som peoner, men med litt øving vert det kanskje betre.
 
 Slik såg den eine kaka, der eg har blanda to fargar.
 
Deilig kaffimat på ein regn-, og haglfull søndag.
Håpar du får ein strålande kveld!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)