fredag 16. oktober 2015

Mmmmm smakstest

 Tid for kaking igjen!
 
I dag har eg laga sjokoladekake fylt med salt karamell og oreokrem, smurt opp med sjokoladekrem.
(bilete av ferdig pynta kake kjem i morgon ;) )

Til denne kaka har eg brukt ei oppskrift eg fekk på det fyrste kakekurset
eg var på med The Flying cake.
Den oppskrifta kan eg dessverre ikkje dele,
 men eg kan røpe at den inneheld surmjølk som gjer den supersaftig og god. :)
 
 
Oppskrifta på Salt karamell har eg allerede delt Her.
Denne gongen kokte eg den litt mindre, slik at den ikkje skulle bli så hard.
 
 
Oppskrifta på Orekem kjem her:
 
200gr Philadelphiaost naturell
2,5 dl melis
2 dl fløyte
1pk Oreokjeks
 
Start med å skrape ut fyllet av Oreokjeksen.
Eg brukar å røre fyllet mjukt, før eg har i melis og Philadelphia og rører til ei klumpefri blanding.
 
Pisk fløyten og bland denne med osteblandingen.
Knus kjeksene, og rør dei inn i kremen.
 
Denne smaker nydelig godt, både som topping på cupcakes, og som fyll i kaker.
Smaksprøven var faktisk så god, at eg vurderer sterkt å lage ei lita kake
 som me her heime kan kose oss med i helga. :)
 
Håpar du får ei super helg!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)