søndag 17. januar 2016

Pai og bollekake

I helga har me hatt nydeleg og kaldt vintervær.
Etter å ha vore ute å leika i snøen, var det deilig å komme inn til mannens yndlingsmiddag.
Det er ikkje så ofte eg lager denne paien, men smaker supergodt!
 
Oppskrifta har eg faktisk publisert på bloggen tidlegare. ;)
 
I dag bestemte eg meg for å pynte litt på paien til mannen.
Litt romantikk i kvardagen. ;)
 
I formiddag satte eg ein bolledeig, noko som passa supert,
 sidan me plutseleg fekk besøk då me var ute.
Kva smakar vel betre enn nysteikte skillingsbollar ute i strålande og iskaldt vintervær!

Eg brukte oppskrifta på Verdens beste boller, frå Det søte liv.
Eg bestemte meg for å prøve noko anna med fyllet.
Eg tok meg ikkje tida til å lage vaniljekrem, istadenfor skrapte eg ut frøene frå ei stor vaniljestang,
og blanda dei med smelta smør.
Så smurte eg vaniljesmør utover deigen før eg dryssa over eit lett lag kanel og bittelitt sukker.
Rull sammen deigen og skjær i passe bitar.
 
 
 
Etter at ungane var lagt, kunne eg og mannen kose oss med denne bollekaka.

 
Håpar de har hatt ei strålande helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)