lørdag 30. januar 2016

Rosa elefant

I helga har eg fått lage kake til ei lita jente som skal feire sin fyrste bursdag.
Då eg sa ja til å lage denne kaka, viste eg ikkje at stormen Tor skulle komme,
så eg har vore litt stressa pga av det.
Heldigvis var Tor snill med oss, og lot oss behalde straumen.
Men, du kan sei kva du vil. Det skjer noko med marsipan og fondant når det lyner og tordner.
Sjølv om det er vinter.
 
Eg bør også øve meg på å få "putemønsteret" til skikkeleg. Eg vert aldri heilt fornøyd.
Heldigvis trur eg kaka INNI smaker bra.
Smaksprøvane av Red Velvet med kvit sjokolade-, og kremostfrosting smakte veldig bra!
 
Mor ville ha ein elefant i skarp rosafarge, med lilla øyrer etc.
 
Så, eg laga ein elefant i skarp rosafarge, med lilla øyrer. :)
Dessverre vart "ballongen" litt for tung, så den øydela nesten snabelen til elefanten.
Heldigvis fekk eg fiksa det.
 
Eg håpar Emilie har hatt ei strålande feiring av sin aller fyrste bursdag!!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)