fredag 24. juli 2015

Bilderas Dåpskaker

No må eg jo vise fram kva eg har gjort dei siste åra.
Her kjem bilete av dåpskakene eg har laga.
 
Den fyrste kaka, laga eg til dåpen til Snuppeline for 2 år sidan...
Av og til ønsker eg nesten at eg kunne døpt ungane mine på nytt,
berre for å kunne lage dåpskake til dei. :)
 
Dette var vel eigentleg ei  kake til ein 1 årsdag, men eg syns den ser litt "dåpsaktig" ut. :)
 
Putekake. Denne vart ein smule høgare enn planlagt, men då vart det i alle fall plass til alle rosene. :)
 
 
Her prøvde eg ut ein ny måte å lage tekstur på bjørnen.
 
Litt lik på den kaka lenger oppe, men heldigvis kan ein sjå framgang.
 
 
Ei av mine favorittkaker. Eg vart rett og slett litt forelska i den snømannen. :)
 
 
Denne kaka var også veldig kjekk å lage, sjølv om blomane tok ein evighet, med "søm-kanten".
 
Kjekt å få lage litt "fantasiblomar" også, og ikkje berre roser.
 
Ein liten elefant passar på dåpsbarnet.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)