fredag 24. juli 2015

Fredagsbrownie

Sidan mannen har jobba "eight-to-late" heile veka,
ungane har fri frå barnehagen,
eg var snopesjuk,
og det er fredag...
 

 
175gr smør
1 1/2 plate kokesjokolade i bitar
300gr sukker
1 1/2 ts vaniljesukker
3 store egg
150gr kveitemjøl
 
- Forvarm steikeovnen til 180gr.
- Smelt smør og sjokolade på svak varme. Rør til alt er smelta.
Hell sjokoladeblandingen over i ein bolle, og la den avkjøle 5 min.
- Rør sukker og vaniljesukker inn i røra.
- Tilsett eggene, eitt om gongen og rør kraftig.
- Tilsett kveitemjøl.
 
Så... Kan du tilsette det du vil. :)
Eg hadde oppi ein liten neve grovt malte mandler,
marshmallows i bitar og ein neve Callebaut melkesjokolade.
 
Hell alt over i ei smurt form, og steik i 35-40 min.
 
Eg varma opp litt Nugatti over vannbad, og hadde over når eg serverte.
NAMM!!
 
 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)