tirsdag 29. september 2015

Mandagsbrownies

Fordi det var mandag. Fordi eg hadde hatt langdag på jobb.
Fordi det er haust. Fordi det var fint vær i går.
Fordi eg hadde lyst på.
 

 
100gr smør
200gr  mørk sjokolade
4 egg
3,5 dl sukker
2,5 dl kveitemjøl
1 ts vaniljeessens
 1 ts vaniljesukker
1/2 ts salt
 
 
ca 200 gr blanding av mørk, mjølke- og kvit sjokoladepletter (eg brukar Callebaut sjokolade)
1/2 pk Dumle sjokolade
 
Smelt smør og mørk sjokolade i ein kjele, og avkjøl til blandingen er lunka.
Pisk egg og sukker lett sammen med ein stålvisp (ikkje visp til eggedosis).
Bland i sjokoladesmøret og deretter kveitmjøl , salt, vaniljesukker og essens.
Rør raskt sammen til ei jevn røre.
 
Del Dumle-sjokoladen i biter og legg den i bunnen av ei lita langpanne kledd med bakepapir.
Bland sjokoladeplettene i røra, og hell i forma.
Steik kaka midt i ovnen ved 175 *C i ca 45 min.
 
Smaker veeeeldig godt medan den framleis er litt lunka.
Håpar du får ei superfin veke!!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)