søndag 15. november 2015

Endeleg!!!!

Endeleg fekk eg det til!
Eit godt, grovt, heimebaka brød, som ikkje vert tørt med ein gong det er avkjølt!!
 
 

 
Eltefritt brød, bakt i gryte.


6 dl vatn
Ein klump gjær, på størrelse med ei ert.
2ss sirup
 1ss salt
400gr grovbakst mjølblanding
100gr havregryn
200gr kveitemjøl
 
Rør gjæren ut i lunka vatn, før du har i sirup og salt.
Rør så inn mjølet.
Deigen skal vere veldig blaut og klissete.
La deigen heve i minst 12 timar.
 
Sett ei gryte med lokk (begge deler må tåle høg varme, opp mot 250 grader)
i ovnen, og varm ovnen og gryta opp til 250grader.
 
Når ovnen er varm, ta ut gryta, dryss eit lite lag kveitemjøl i bunnen, før du heller deigen i gryta.
Dryss gjerne eit lag kveitemjøl på toppen av brødet, før du tar på lokket og set gryta inn i ovnen.
 
Skru ned varmen til 240grader, og steik i 30 min.
Då tar du av lokket, skru ned temperaturen til 225grader, og steik vidare i 10-15 min.
 
Avkjøl brødet i gryta ca 30 min, før du tar brødet over på rist.

 


Vips! Deilig nybakt brød til helgefrukosten!
Eg laga deigen på fredag etter jobb, og lot den stå til laurdagsmorgon før eg steikte brødet.
Brødet smaka like godt i dag, som  i går. :)
 
Håpar du får ein stråååålande dag!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)