søndag 15. november 2015

Når ein pepperkake baker....

Då var årets fyrste pepperkakebaking unnagjort, og det lukter pepperkaker over heile huset. :)
Deler til pepperkakehus er skjært ut, og ete-kaker er laga.
 
Eg trur nok det vert ei økt eller to til med pepperkake-baking før jul,
for mine to småtroll ELSKER pepperkaker, og jammen var dei ikkje superflinke med å bake dei ut også!

 
Eldstemann bakte, og bakte, og bakte, og stoooorkoste seg med å kjevle og stikke ut forskjellige figurar. :)

 
Eg har brukt denne oppskrifta:
 
300gr sukker
500gr sirup
 1ts pepper
4 ts ingefær
4 ts kanel
  1ts nellik
4 ts natron
250gr smør
2 egg
ca 16 dl kveitemjøl
 
Ha sukker, sirup og krydder i ei gryte og kok det opp på svak varme.
Ta gryta av varmen før du har i natron. Rør godt.
Rør inn fyrst smør, og så egg.
 
Hell blandinga over i ein bolle, og tilsett kveitemjøl litt om gongen.
 
Deigen skal vere litt blaut.
Set deigen i kjøleskapet natta over.
No er du klar til å bake deilige, sprø pepperkaker!
Steik kakene på 180gr i 7-10 min. Pass på at dei ikkje svir seg. :)
 
Lykke til!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)