lørdag 21. november 2015

Kokosmakroner

Me nærmer oss desember med stormskritt,
så det er på høg tid å komme i gang med julebaksten. ;)
 
Fyrste slaget (bortsett frå pepperkaker) brukar som regel å vere
Kokosmakroner.
 
Eg brukar oppskrifta eg har fått av mammaen min:
 
2 egg
2 dl sukker
4 ss potetmjøl
1/4 ts bakepulver
1/2 ts vaniljesukker
225 gr kokosmasse
 
Pisk eggedosis av egg og sukker. Pisk eggedosisen lenge, slik at den vert skikkeleg stiv.
 
Sikt i potetmjøl, bakepulver og vaniljesukker, før du du rører inn kokosmassen.
 
Vanlegvis setter eg massen med ei teskei på steikeplata,
men denne gongen brukte eg sprøytepose og ein stor, rundt tyll.
Steik på 180gr. i 10-12 min.
 
Og plutseleg såg kokosmakronane ut som franske makroner,
med både føtter og blank overflate!!!
 

 Det er fyrste gong kokosmakronane mine har sett slik ut, men eg trur eg likar det! :)
 
I dag fekk eg også endeleg somla meg til å sette sammen pepperkakehuset.
Men medan eg dreiv på, gjekk det plutseleg opp for meg at det var noko som mangla....
 
*Facepalm*
 
Håpar du har ei strålande helg!! :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)