søndag 22. mai 2016

Langtidsheva rundstykker

Sponsa innlegg
Når ein klarer å planlegge litt i forkant, kan ein sikre at søndagsfrukosten vert ekstra god.
 
Eg laga deigen til rundstykker kvelden før, og lot deigen heve seg heile natta.
Då var det berre til å trille ut, etterheve, steike og nyyyyte ein skikkeleg god frukost!
 
 
Dessverre laga eg denne deigen skikkeleg på slump, men eg brukte sånn cirka dette:
 
200gr Finmalt rugmjøl frå Møllerens
200gr Sammalt finmalt kveitemjøl
200gr FIBRA frå Møllerens
200gr kveitemjøl
1ss salt
2ss sukker
15 gr gjær
2 dl olje
5-6 dl vatn
 
Merk! Dette er cirka mål. Eg bakte på slump.
Eg helte fyrst dei tørre ingrediensane i bakebollen, før eg rørte gjæren ut i litt vatn.
Gjær, olje og ein dæsj vatn gjekk oppi, før eg satte på Kenwooden.
Eg spedde med litt meir olje, og meir vatn til eg fekk ein passe laus, blaut og fin deig.
Så lot eg maskina elte ganske lenge, før eg dekte bollen med plast, og lot deigen heve natta over.
 
Neste morgon samla eg deigen, og elta for hand, inn bittelitt mjøl, slik at den vart lettare å håndtera.
Så rulla eg ut rundstykker. Eg fekk 18 stk.
Etterhev deigen ca 1 time, før du steiker rundtstykkene.
Pensle rundstykkene med mjølk før steiking, strø også over riven ost, om du vil ha det.
Eg valgte å steike på 220gr varmluft, ca 15 min.
 I helga har me hatt besøk av systera mi og niesa mi, og det var kjekt å sjå at både små og store åt godt til frukost.
 Dei rosa plasttallerknane frå Miss Etoille passa godt ilag med den nye koppen frå Greengate.
 
Halvparten av rundstykkene vart frosne, og smakar like godt om ei varmer dei forsiktig i ovnen på 130gr, til dei er tint.
 
Håpar du får ei superfin helg!
 
Aslutter med å vise bilete av desserten frå 17.mai, som eg har gløymt å legge ut bilete av.
 
Minipavlova med heimelaga vaniljekrem, jordbær, kiwi og druer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)