mandag 16. mai 2016

Sjokoladekjeks

I dag tok mannen med seg ungane på tur, så eg fekk fleire timar åleine, heilt for meg sjølv!
Då fekk eg tid til å bake noko nytt.
 
I dag falt valget på sjokoladekjeks.
 
 
225gr smør
200gr sukker
225gr brunt sukker
  1stort egg
2 store eggeplommer
 1ts vaniljeekstrakt
350gr kveitemjøl
10gr maizenna
 1ts bakepulver
1ts natron
400gr sjokoladeknapper (eg brukte 100gr mørk sjokolade, og 300gr lys sjokolade frå Callebaut)
1-2 ts Maldonsalt
 
Forvarm ovnen til 180gr. varmluft.
 
Rør smør, sukker og brunt sukker til det er lyst og luftig.
Ha i det heile egget, og rør godt før du tilsetter eggeplommane, ein om gongen.
Tilsett vaniljeekstrakt, og rør godt.
 
Bland saman kveitemjøl, maizenna, bakepulver og natron.
Hell det tørre over i røra, og miks til alt er godt blanda.
Rør inn sjokoladen, men spar litt til å ha på toppen etter steiking.
Bruk ei isskei for å lage like store kjeks. Legg ei skei røre per kjeks på eit steikebrett.
Hugs å ha god avstand mellom kvar, då dei flyt utover.
Dryss litt havsalt på toppen, og steik dei på midterste rille i ovnen i 10-13min.
 
Ta brettet ut av ovnen, og legg på nokre ekstra sjokoladeknappar på kvar kjeks.
 
 
Eg må innrømme at desse kjeksene rett og slett var knallgode!
Det blir nok ikkje siste gong eg lagar slike. :)
Håpar du får ein super 17.mai i morgon!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)