søndag 16. mai 2010

Sony Ericsson Xperia!

Juhuu!!
Eg har fått meg ny, kjempefancy telefon!
Den er så fiiin!
No har eg lasta opp fiskespill, bubble burst, og wordsearch ( noko eg merker at kan verta farleg vanedannande...) :o)
Noko som og er flott med den fancy telefonen, er at eg har eit kjempebra kamera på den!
Eg har heile 8,1 megapixel kamera!
Dette bilete her tok eg frå terassen i
går. Nyyydeleg solnedgang.
Dessverre har eg slitt med migrene i helga, så det har ikkje blitt så mykje strikking som eg kunne tenkt meg.
Natt til laurdag var eg opp til neste 4 og kasta opp... Ikkje noko festleg!!
Eg håpar at det har sleppt taket for denne gongen, sjølv om eg kjenner antydning til hovudverk framleis.
Eg vil iallefall ikkje ha hovudverk i morgon, for då får me besøk av gode venner til grillparty!
Ha ein strålande 17.mai alle saman!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)