mandag 31. mai 2010

YES! I WANT TO KNOW EVERYTHING!!

Den 7. og 8. september kjem sjølvaste Lisa Williams til Bergen....
Og eg har billett!!!!
Eg, systo og ei god veninne får forhåpentlegvis vite "everything"! Eg gler meg!!!
Eg er eigentleg litt skeptisk til synske, men Lisa Williams har eg tru på.
Ho verka så koseleg, og grei, og til å stole på. Eg er kjempespent! Ikkje det at eg trur at nokon vil ta kontakt med meg, men berre det å sjå Lisa Williams i levande live vert heilt spesielt! Eg klarar knapt å sitje stille!
Juhuuu!!!!
Har du lyst til å vite meir om Lisa Williams kan du sjekke ut heimesida hennar.

3 kommentarer:

  1. heldiggrisen! Jeg var og så Colin Fry her en eller annen gang i fjor. Hadde i grunnen trua i utgangspunktet, men ble veldig skuffet desverre. Men Lisa Williams tror jeg ikke skuffer altså, jeg skulle gjerne sett henne jeg og!

    SvarSlett
  2. Eg håpar ho ikkje skuffer. Ut ifrå det eg har sett på tv, verkar ho veldig flink. Dette vert spanande!!! :o)

    SvarSlett

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)