lørdag 5. juni 2010

Helg, helg, strålande helg!!

Den siste veka har vore ei skikkeleg maratonveke. Mandag var det jobbing med IOP`ar, og beskjed om at eg ikkje skal vere ressurslærar på 1.trinn, men kontaktlærar på 3.trinn til neste år. (SKUMMELT, sidan eg aldri har vore kontaktlærar før) Tysdag var det timeplanlegging til halv 6, heim for å puste i 10 sek, og så avgårde på styremøte i sameiet. Onsdag var det timeplanlegging igjen, og då var me ikkje ferdig før klokka var nesten halv 7. Torsdag var det cosmopolitans, kino og 2 timar for seint i seng. Fredag var det ein trøtt dag på jobb... No er det endeleg helg!!!
Husbond har reist avgårde på fisketur, og eg nyt stilleheten, strikketøy og sol på terassen.
Endeleg er det tid til å senke skuldrane, og trekkje pusten ordentleg.
Heldigvis er det no berre 12 1/2 arbeidsdagar igjen til ferie!!
Eg og husbond er for tida på jakt etter campingvogn, så i år vert det forhåpentlegvis campingferie til Sverige. Eg er oppvaksen med campingferie, og eg syns det er ein heilt super måte å feriere på!
Har du spennande planar for ferien? Er nedtellinga igang?
Bileta har eg funne ved hjelp av google.... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)