søndag 13. november 2011

Årets julemiddag er sikra

(ADVARSEL! Om du ikkje tåler bilete av rått kjøtt, må du bla fort forbi dette innlegget!)
Den siste veka har eg lest nyeheter om at julemiddagen står i fare for fleire nordmenn.

Heldigvis slepp me unda dette problemet, sidan me lagar vår eigen julemiddag!
Min gamle norsklærar har sauer, mams og paps kjøper to ferdig slakta lam av han,
og VIPS er middagen sikra...
Eller, det vil seie, det gjenstår nok litt arbeid.

Fyrst må kjøtet parterast, så skal det ligge i salt ei stund, før det vert røykt og hengt til tørking.
No har me frysen full av fårikål-kjøt, suppekjøt og lammelår, medan pinnekjøtet heng til tørk heime hos mams og paps.
MMMMM!!! Gledar meg til julemiddag!!!

For å vise at me har starta å komme i julestemning...

Eg vil ynskje alle ein strålande farsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)