søndag 13. november 2011

Cupcake-kurs med Manuela!

Gjett kva eg gjorde i går!
Eg var på cupcake-kurs med sjølvaste Manuela frå bloggen Passion4baking
Det var kjempekoseleg!!
Her ser de bilete frå kurset.
Manuela er kanskje  i overkant glad i rosa? :o)
Kurset var (for meg) kjempeflott, og det var kjekt å få prøve seg på pynting med perler, fondant-former og frosting.
Her mine muffins.
Dessverre var frostingen som Solbrød hadde laga til oss, ikkje så veldig lett å sprøyte fint på, men eg fekk då prøvd nokre teknikkar.
Eg gledar meg til å prøve meir heime, i mitt eige kjøkken, då gjerne med ein kremost-frosting.

Eg måtte sjølvsagt få det "obligatoriske" bilete ilag med Manuela sjølv.

Her ser det også bilde av muffinsane som dei andre på kurset pynta.

Heilt til slutt, vil eg berre dele eit bilete av
den lille bade-Jojoen min! <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)