mandag 7. november 2011

Noko muffens...

Ei veninne av meg hadde dåp 23.oktober, og eg fekk lage muffins til denne.

Då dei samtidig skulle feire 4 årsdag, vart det nokre blå muffins, og nokre rosa.

Utifrå det eg har høyrd, falt dei godt i smak. :o)
Oppskrifta er den "vanlege" Vanilla cupcakes frå Magnolia Bakery.
 Du finn oppskrifta på den glutenfrie versjonen HER, det er berre til å byte ut glutenfritt mjøl, med vanleg kveitemjøl.

I det siste har eg og Jojo vore litt på farten. Me var ei veke heime hos foreldra mine.
Jojo syns det var kjempekjekt å besøke mormor og morfar.

 Mormor fekk bade han og kosa med skatten, morfar fekk mate han og sove middag ilag med han. :o)

Då me var der, merka eg at han begynte å rulle, og styre på i senga, sjølv med sovepose på.
Dermed fann eg ut at det var på tide å senke senga heime.
Eg trur han syns det var litt rart, men han har ikkje hatt noko vanskeleg med å sove i den "nye" senga si.

Ellers er Jojo ein liten lurifaks, som suser rundt og smakar på altifrå støvsugar, tøflar,
gamle xbox-spelarar, stolbein, bordbein og det han ellers skulle få tak i.
I morgon skal me på barselgruppe,
og eg er kjempespent på  få vite kor stor han har vorten sidan sist.
Forrige gong han vart målt, var han 6mnd og ei veke, og han var 10.170gr, og 72cm.
No er han vorten 7 1/2 månad, og eg kan nesten sjå at han har vorten lengre, men eg håpar nesten at vekta har roa seg litt no, når han er vorten meir mobil.
Foreløpig er det berre snakk om åling, men han trekkjer knærne meir og meir under seg, så snart  susar han nok rundt på eit nytt gir!

Håpar du har ein flott dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)