mandag 7. november 2011

Strikkeri, strikkera

Eg får då tid til litt strikking innimellom.
Jojo har lært seg å åle, så no er ikkje tilværelsen like roleg som før.
Han fyk rundt her, og smakar på alt. Spesielt fasinert er han av støvsugaren.. (av alle ting...) Håpar det er ein fasinasjon som held seg, slik at han kan ta over støvsuginga her i huset så snart han er stor nok. :o)  (husarbeid er ikkje det kjekkaste eg veit)

Men det var strikking eg skulle skrive om no. :o)

Ei veninne av meg er fadder til ein liten gut, og ho ba meg om å strikke ei monsterbukse,
som ho kunne gje i julepresang.
(eg, som egentleg ikkje strikkar på bestilling, har plutseleg strikka 2 bestillingar på kort tid!)

Eg er eigentleg frykteleg dårleg på å brodere maskesting, men heldigvis vart det betre denne gongen. Tennene er ikkje heilt supre, men fekk det betre til på augene.
Buksa er strikka i Silja frå Spar Kjøp.


I det siste har eg faktisk strikka noko til meg sjølv og! Eit deilig mjukt sjal, i Lace-garn frå Drops.
Eg brukte ei oppskrift på eit "vanleg" sjal, som eg sydde saman i kortendane.
Deilig og mjukt, og vert nok godt å ha under ei jakke, eller når eg spring rundt i gangane på jobb ( noe er det berre 2 veker igjen! :o/)

Slenger med eit bilete (eller 3 i 1) av ein av dei få fine haustdagane me har hatt her i Bergen.

Håpar alle får ein strålande dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)