mandag 7. desember 2015

Peppermyntehjerter

Eg er veldig glad i peppermynte, og After Eight-sjokolade smaker SNADDER.
Då eg fann ei oppskrift på Det søte liv på peppermyntekonfekt,
bestemte eg meg for å legge til litt sjokolade.
Vips! Supergode peppermynte-sjokolader! :)
Istadenfor Tragant, brukte eg CMC i massen. Det er det same eg bruker når eg lager sukkerpasta, for å få ein smidigare masse. 😉 CMC får du kjøpt på blant Anna Traktøren og Jernia. Dei fleste nettbutikkar som selger kakeutstyr, selger også CMC.  
Eg valgte å kjevle ut "deigen", og trykke ut små hjerter med ei lita pepperkakeform.

 Det er lurt å ha ein del melis på bakeplata når ein skal kjevle ut deigen,
då den har lett for å sette seg fast i bordplata.
 Hjerterhjerterhjerter <3 p="">
La hjertene tørke litt i romtemperatur, før du har på temperert sjokolade.

Eg smelta fyrst 200gr sjokolade over vannbad, før eg helte den smelta sjokolade over
100gr til. Rør til sjokoladen er smelta.
Eg er ikkje så veldig flink til temperering, men i teorien, skal dette vere ein grei måte å gjere det på.

Ha den smelta sjokoladen over i ein sprøytepose, klipp eit lite hol, og lag striper over hjertene.
 Eg har brukt mørk sjokolade frå Callebaut.
Fyrst prøvde eg å dyppe hjertene i sjokoladen, men det var ikkje særleg vellykka.
Då bestemte eg meg for å lage striper med sjokolade over peppermynte-hjertene.
MMMMMM!

Eg skal innrømme at eg vart godt fornøyd med desse. :)
Smaken er i allefall super!
Håpar du får ei superfin veke!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)