tirsdag 8. desember 2015

Sitronkransar

I dag har eg og ungane laga sitronkransar.
 
Smaken av sitron og perlesukker, er deilig julete for meg.
 
Oppskrifta er ganske enkel:
250gr smør
200gr sukker
2 egg
skalet frå 1 sitron
500gr. kveitemjøl
1 1/2 ts bakepulver
 
Perlesukker
 
Rør smør og sukker kvitt.
Ha i eggene og sitronskalet.
Du kan også ha i ein liten skvett sitron, men då må du kanskje kna inn litt meir kveitemjøl.
 
Ha i det tørre, og rør til du får ein fin deig.
 
Rull deigen ut til tynne pølser, ca 20 cm lange, og form til ei lita kringle.
Dypp kringla ned i perlesukker
 (eg brukar å helle perlesukker på ein tallerken, og presse kringla lett ned i sukkeret.)
 
Steik på 180 gr. i 7-10 min.
Pass på, kakene skal vere lyse.
 
Deilige sprø kaker, med smak av sitron og perlesukker.
Desse var ein av mine yndlingsjulekaker då eg var barn.
 
Håpar du får ei superfin veke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)