søndag 9. august 2015

Bakedag

Eg må nok innrømme det, eg likar best å vere åleine på kjøkkenet når eg bakar.
Eg likar at ting vert gjort på "min måte", så å bake med ungane vert fort litt stressande.
Men, eg prøver å la dei få vere med av og til. :)
I morgon er det tilbake på jobb for meg, så då passa det også bra å fylle opp frysen litt. ;)
 
 Snuppeline jobbar konsentrert med å strø sukker på deigen sin.

Storebror kosar seg med jobben. 

Snuppeline gjekk for det tradisjonelle skillingsbolle-"designet" (med litt hjelp av mammaen.. ;) )
 

Medan storebror gjekk for ein litt meir utradisjonell design... :)
 
 


 
Medan mammaen gjekk for knutar.
Dei til venstre er fylt med mammaen min sitt heimelaga eplesyltetøy og kanel,
medan dei til høgre er med smør, sukker og kanel.


Heilt ærleg, fins det noko betre enn nysteikt gjærbakst?
 

Eg har brukt denne oppskrifta Verdens beste boller


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)