lørdag 30. april 2016

Konfirmasjonskake med motorcrosstema

I helga har eg fått lage mi fyrste konfirmasjonskake!
Jenta som skulle konfirmerast held på med motorcross, så dette vart tema for kaka.
Eg har aldri laga ein motorsykkel før, men ein gong må vel vere den fyrste?
 
Meininga var at jenta skulle sitte oppå sykkelen, men dessverre datt jenta av, og brakk beina!!
Så då var det tryggare å plassere ho ved sida av sykkelen, i alle fall på kaka! :)
 
 
Eg laga "jord" av knuste Oreokjeks, trær, steinar, motorsykkel og jente er laga av sukkerpasta.
Kaka er trekt med ein blanding av marsipan og sukkerpasta.
Navnet til konfirmanten varta laga som mål-vimpel.
 
 
Eg fann ein tutorial på pinterest som viste korleis eg kunne lage ein sykkel.
Forhåpentlegvis liknar den bittelitt, i alle fall i fargane, på sykkelen til konfirmanten.
 
Jenta skulle som sagt eigentleg sitte oppå sykkelen, men ho datt berre av.
Derfor måtte eg sette ho ved sida av sykkelen istadenfor.
 
Under marsipanen er ei saftig sjokoladekake fylt med bringebærmousse og Dumlekrem.
 
Eg håpar konfirmanten og familien har hatt ein superfin dag.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)