lørdag 24. september 2011

Engelsk kyllingpai med smak av sitron

I vinterferien 2010 var eg og husbond ein tur til London.
Då var me innom ein lokal pub for å ete middag ein dag, og eg åt den beste kyllingpaien eg har smakt!
Etter me kom heim, starta eg søket etter oppskrift på ein slik pai, og jammen fant eg den! :o)

Kyllingpai med purre og sitron

Lag fyrst paibunn:
125gr smør/margarin
200gr kveitemjøl
2ss vatn

*Smuldre smør og mjøl. Tilsett kaldt vatn, og lag ein jevn deig.
* La deigen stå kaldt i ca 30 min.


Forvarm ovnen til 190*c
Til fyllet treng du:
ca 4 kopper kokt kylling (eg bruker 3-4 kyllingfilètar som eg skjærer i bitar,
og kokar i vatn ilag med ein terning kyllingbuljong)
8 fedd kvitlauk
3 purrelauk
1/4 kopp smør
1/4 kveitemjøl
2 koppar kyllingkraft (krafta du har kokt kyllingen i)
1 ss sitronsaft
1 ts sitronskal
1/4 kopp fløyte
salt og pepar
egg til pensling

*Legg kvitlauk i kaldt vatn. Kok i 1 min, sil og kutt opp.
*Skjær purre opp i ca 1 cm store bitar.
*Steik purre og kvitlauk i smør til det har begynt å mjukne.
*Rør inn mjøl og steik til gylden, ca 4 minutt. Tilsett smør om nødvendig.
*Rør inn kyllingkraft, sitronsaft og sitronskal.
*Kok opp, tilsett fløyte og kok i ca 5 min.
(No passar det å kjevle ut paideigen!)
*Smak til med salt og pepar før du rører inn kyllingen.
*Hell i former, legg paideig over (ca 5 mm tjukk)
*Prikk hol med ein gaffel før du penslar med egg.
* Steik i ca 30-35 min.


Vel bekomme!! :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)