lørdag 17. september 2011

Kiwisyltetøy

I vinterferien i fjor, reiste eg og gubben til London for å besøke familie der.
Då fekk eg smake det beste kiwisyltetøyet eg nokon gong har smakt.
Det var heimelaga, og det var nok grunnen til at det var så god.
Heilt sidan då, har eg gått med store planar om å lage mitt eige syltetøy, og i dag var dagen komen.


Eg kutta opp Kiwi, og hadde det i ei panne.
Medan frukta fekk eit oppkok, blanda eg 2 spiseskeier med Certo syltepulver i ein kopp med sukker.
Då frukta var blitt mjuk, moste eg frukta litt meir, for å unngå altfor store bitar.
Eg tok panna av plata, og rørte inn sukkeret.
Så helte eg syltetøyet over på reine, og varme syltetøyglas.

Som de ser fekk eg 1 1/2 glas ut av ei korg med Kiwi.


I tilfelle du lurar, syltetøyet smakte himmelsk! :o)
Det vert nok ikkje siste gongen eg gjer dette.
Eit ekstra pluss, var jo at det var gjort på nokre få minutt.
Ikkje så verst til å vere fyrste gongen eg lagar syltetøy...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad for ein kommentar! :o)